María muy profesional aparte de simpática y agradable
Manicure
Carmen R.•over 2 years ago
Verified review
Tot molt bé la única cosa que em va sorprendre és que jo vaig reservar cita amb la Maria però em va arribar un mail dies més tard dient que habia reservat amb l’Aroa i en arribar al centre m’ ho va fer una altra noia que no recordo el nom.