La experiencia y el trato es inmejorable. Lo recomiendo al 100%.
Enhorabuena equipo!!!
Realizado por AINHOA •
Tratamientos capilares mujerMostrar todos...
Irene N.•hace más de 1 año
Reseña verificada
Increïble, em va semblar un lloc perfecte per començar a tractar els meus cabells amb molt mimo i professionalitat, Laura va ser excel·lent, no em podia sentir més cuidada!!! 🩵🩵