Em va encantar tota l'experiència des que es van posar en contacte en mi fins el dia de la cita a la perruqueria.
La Clara és una excel.lent professional, em va aconsellar molt bé i va ser un plaer ser atesa per ella.
El lloc és molt bonic i el tracte amb tot el personal és molt agradable.
Una experiència 100x100 recomanable.