Reina, Moltes felicitats per la teva feina, dia rere dia et superes!
M'encanten els teus aparadors, cada cop que vinc és diferent i això fa que quan he de venir em pregunto: Qué en tindràs preparat aquest cop? ☺️
Tratamiento realizado por Carla •Collagen Treatments
Bego B.•hace más de 2 años
Reseña verificada
Espectacular tratamiento
Es un ángel
Tratamiento realizado por Carla •Collagen Treatments
Mari L.•hace más de 2 años
Reseña verificada
He anat a fer un tractament facial amb una mica de por per motius de salut, però tant bon punt he entrat ja m’he sentit molt còmoda i molt ben atesa. El tractament ha sigut genial i l’atenció que m’ha donat la Carla és un 10 🔝
Amb moltes ganes de tornar!!
Tratamiento realizado por Carla •Tratamientos faciales
Cristina•hace más de 2 años
Reseña verificada
Carla es una chica maja que atiende a sus clientes con una sonrisa y amabilidad y confianza que es lo que los clientes valoramos siempre
😊
Saludos