Voy a esta peluquería desde hace tiempo. Siempre me atienden bien.Ambuente familiar a la vez que profesionales.
Realizado por Pere •Corte de pelo
Quique•hace casi 2 años
Reseña verificada
Una gran opció per tallar el cabell, gran atenció, lloc relaxat i fàcil aparcament
Realizado por Pere •Corte de pelo
Lluis•hace casi 2 años
Reseña verificada
Si algú amb pregunta a hon ha d’anar a la Perruqueria no dubtare ni un moment amb recomanar-li la NOVA IMATGE, tan pel tracte com per el servei.
Màxime atenció i qualitat.
ManicuraMostrar todos...
Francesc Xavier P.•hace casi 2 años
Reseña verificada
Súper bé com sempre! El tracte, el servei, el local, els productes. Increible com sempre!