Estoy encantada con todas las chicas. Todas son un AMOR
Realizado por Alba •Tinte completo
Silvia U.•hace 3 meses
Reseña verificada
Son molt agradables totes i molt bones professionals
Realizado por Alba •Tinte y mechas mujer
Eva•hace 3 meses
Reseña verificada
.
Realizado por Anabel •Corte infantil
Nuria V.•hace 3 meses
Reseña verificada
Em va semblar perfecte, com sempre. L'única cosa és que jo em vaig equivocar perquè era la 1a vegada que reservaca hora per aquí i vaig posar corte pelo hombre, però era per mi.
Em va atendre l'Anabel, no l'Alba. Però conec a les dues i totes són molt professionals.