Pedicura semipermanente, ...
en España
Cualquier fecha
Pedicura semipermanente, ...
2727 centros que ofrecen:

centros de uñas en España

Centro Belleza Ananda

5,0
188 opiniones
Centro – Arroyo La Fuente, Comunidad de Madrid
Ver en el mapa
Cortar uñas pies 30 minutos
10 €
Esmaltado semipermanente pies 45 minutos
20 €
Pedicura1 hora 15 minutos
23 €
Quiero saber más
LunLunes
10:0019:30
MarMartes
10:0019:30
MieMiércoles
10:0019:30
JueJueves
10:0019:30
VieViernes
10:0019:30
SabSábado
10:0013:30
DomDomingo
Cerrado

Centro de Belleza Ananda es un salón de estética que se encuentra en el número 26 de la Avenida de Francisco Javier Sauquillo de Fuenlabrada (Madrid), muy cerca del Parque De Los Estados. Puedes elegir entre una amplia gama de servicios: manicuras, pedicuras, tratamientos antiedad y anticelulíticos, presoterapias, termoestimulaciones, radiofrecuencias, depilaciones IPL y láser médico y masajes. Además, todos estos servicios se combinan con el uso de marcas de alta calidad como y la profesionalidad y experiencia de su equipo, lo cual resulta en un servicio excelente, cercano y satisfactorio.

Transporte público más cercano:

La parada de metro Parque De Los Estados se encuentra a 5 minutos a pie. También se puede llegar en bus, con la parada Avenida Fco.Javier Sauquillo - Castillejos (línea 492).

El equipo:

Su equipo cuenta con una amplia experiencia en el campo de la estética y con la formación necesaria en las últimas técnicas y tratamientos.

Lo que nos gusta del lugar:

  • Ambiente: Se trata de un local amplio y luminoso, decorado principalmente con tonos verdes y motivos florales, lo cual evoca una inmersión en la naturaleza llena de paz y tranquilidad.
  • Se especializa en: Tratamientos corporales.
  • Marcas y productos utilizados: Selvert Thermal.

Eva Orga Estètica

4,9
54 opiniones
Provincia de Tarragona
Ver en el mapa
Pedicura detoxificant semipermanent1 hora
desde 35 €
Pedicura infantil 20 minutos
15 €
Pedicura detoxificant bàsica 50 minutos
desde 30 €
Quiero saber más
LunLunes
09:1520:30
MarMartes
09:1520:30
MieMiércoles
09:1520:30
JueJueves
09:1520:30
VieViernes
09:1520:30
SabSábado
Cerrado
DomDomingo
Cerrado

EVA ORGA estètica és un centre de bellesa, salut i benestar format per un equip de professionals units amb un únic objectiu: Cuidar-te! Oferim serveis d’estètica i bellesa, fisioteràpia i PNIE.

TRACTAMENTS D'ESTÈTICA

- Treballem per oferir les últimes tendències en tractaments d'estètica en un espai íntim i una atmòsfera relaxant. Ho fem amb aparatologia d'avantguarda com la radiofreqüència, pressoteràpia, làser blau, làser de díode,…; mètodes no invasius i amb marques de qualitat.

L'Eva us atendrà de manera personalitzada: cada cos, cada pell i persona és diferent. Us aconsellaran sobre quins tractaments són els millors per vosaltres i per els vostres objectius. Tractaments bàsics com bellesa de mans i peus, i especialitzades en depilació làser, micropigmentació i tractaments facials i corporals de tots tipus.


FISIOTERÀPIA I REHABILITACIÓ

Tractaments individualitzats i personalitzats, i assessorament en temes de salut així com, preescripció exercici físic adequat a les vostres necessitats.

La Mercè, graduada en fisioteràpia, i especialitzada en teràpies manuals i exercici terapèutic, us ajudarà a millorar el vostre estat físic i de salut, prevenint tot tipus de patologies i pal·liant símptomes de múltiples dolències i lesions, tan agudes com cròniques.

S'ofereix servei a domicili per les persones que no es puguin desplaçar al nostre centre.

PNIE

Oferim servei de PNIE (Psico-Neuro-Immuno-Endocrinologia), una disciplina mèdica amb visió integrativa que té com a objectiu principal millorar la salut. Es realitza fent un estudi individualitzat de la persona, sense separar òrgans i sistemes sinó tractant el pacient en conjunt.

La PNIE ajuda a millorar processos inflamatoris crònics i a prevenir futures malalties fent canvis profunds a l’estil de vida.

La Marcel·la és doctora en Biomedicina, Màster en Nutrició i Postgrau en PNIE per l’escola Xevi Verdaguer. Ella us ajudarà a entendre d’on venen les vostres dolències cròniques i a establir nous hàbits que us permetin recuperar al màxim el vostre benestar i la vostra salut des de l’interior.

Basant-se en l’evidència científica i entenent el vostre cas individualment, us donarà les pautes nutricionals, de suplementació i de canvis de rutines per avançar cap a la vostra millor versió.