Vaig demanar hora atreta per l'espai i la sensació que transemet de calma, tranquil.litat, i professionalitat. He anat a molts llocs de mani/pedi, i en general tots són més aviat estressants, plens de gent, amb presses i converses molt variades, tracte molt poc personalitzat. Casa Fika és, efectivament tot el contrari, i sense tenir preus desorbitats, com els llocs on podries trobar servei/ambient similar. Tracte perfecte. També amb targeta de fidelització i descompte per parking.
Manicure
Alba•over 2 years ago
Verified review
todo muy bien
Manicure
marta•over 2 years ago
Verified review
Tanto la atención como el trabajo de Irene han sido perfectos.
Gel Nails Manicure
Maria•over 2 years ago
Verified review
Primera vez que voy, Ha sido puntual y el trato muy agradable.